Γρίφος για…δυνατούς λύτες αποτελεί η υπόθεση αυτοχειρίας του 63χρονου εφοπλιστή Ιμαντ Ζέιν, μέσα στο σπίτι του στη Βούλα.
Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το περιστατικό, η ΕΛ.ΑΣ ξεκίνησε ενδελεχή έρευνα εξετάζοντας όλα τα ενδεχόμενα σχετικά με τις συνθήκες θανάτου του.
Είναι χαρακτηριστικό πως οι αστυνομικοί ρώτησαν άτομα του στενού του περιβάλλοντος για το ενδεχόμενο να είχε χρέη, κάτι που απέρριψαν, καθώς είναι γνωστή η ευρωστία της συγκεκριμένης οικογένειας.
Ένα ακόμη σενάριο που εξετάστηκε, ήταν αυτό που ήθελε τον Ζέιν να αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας το οποίο να τον είχε καταβάλει και να αποφάσισε να βάλει τέρμα στην ζωή του. Όπως το πρώτο σενάριο, έτσι και αυτό, βγήκε από την «εξίσωση», καθώς ο 63χρονος δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα που ενδεχομένως να τον ωθούσε στο απονενοημένο διάβημα.
Ο άνδρας εντοπίστηκε νεκρός μέσα στην οικία του από τον προσωπικό του φρουρό, ο οποίος ειδοποίησε άμεσα την αστυνομία.
Ο εφοπλιστής, πριν απονενοημένο βήμα, φέρεται να έστειλε μήνυμα στην σύζυγό του, ζητώντας του να τον συγχωρέσει για την απόφασή του. «Συγχώρεσέ με. Δεν έχω να προσφέρω κάτι άλλο. Συγχώρεσέ με για αυτό που θα κάνω», φέρεται να έγραψε ο 63χρονος.
Ποιος είναι ο εφοπλιστής που βρέθηκε νεκρός στη Βούλα
Ο Ιμάντ Ζέιν, μαζί με τα αδέρφια του είχαν την ναυτιλιακή εταιρεία Naftomar.
Η Naftomar ιδρύθηκε στη Βηρυτό του Λιβάνου, το 1972 και επικεντρώθηκε στη διανομή πετρελαιοειδών στην περιοχή της Μεσογείου, η NAFTOMAR εξελίχθηκε σε σημαντικό παράγοντα στον τομέα του LNG.
Όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της «μετά την πρώτη μας συναλλαγή το 1976, σύντομα εκμεταλλευτήκαμε τις τεράστιες δυνατότητες της αγοράς υγραερίου- αυτό οδήγησε εν ευθέτω χρόνω στο άνοιγμα ενός γραφείου ναύλωσης και διαχείρισης πλοίων στον Πειραιά, στην Ελλάδα».
Ταυτόχρονα, άνοιξε επίσης ένα γραφείο αντιπροσωπείας στο Παρίσι με την επωνυμία CHEMIGAZ S.A.R.L. Με αυτή την εξέλιξη, υπήρχαν τότε τα στοιχεία για να καθιερώσουμε αποτελεσματική επικοινωνία με τους μεγάλους πετρελαϊκούς οίκους, τους μεσίτες και την αγορά υγραερίου.
Το 1991, η επιχειρηματική διεύθυνση της NAFTOMAR μεταφέρθηκε στη νεόδμητη τοποθεσία στη Βούλα, παρέχοντας στη διοίκηση και το προσωπικό της ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, «παρά τις πρώιμες εμπορικές δυσκολίες με ναυλωμένα πλοία, το 1977 η εμπορία υγραερίου και οι πλοιοκτήτες ενώθηκαν» και έγινε η απόκτηση του πρώτου πλοίου της εταιρείας με 4.000 m3 LPG/C Gaz Unity.
Αυτό ήταν το σημαντικό βήμα που άνοιξε τον δρόμο για την επέκταση της εταιρείας αποκλειστικά στη μεταφορά υγραερίου. Σταδικακά, προσέλαβε εξειδικευμένο προσωπικό και αύξησε την χωρητικότητα του στόλου.
Πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη πολύ μεγάλων δραστηριοτήτων μεταφοράς αερίου (VLGC) στην Άπω Ανατολή. Ο έλεγχος ενός σημαντικού αριθμού αυτών των πλοίων την έκανε έκτοτε να αναγνωριστεί ως ένας από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων στην περιοχή.
Η Naftomar, επίσης, έχει επεκταθεί στην εμπορία πετροχημικών αερίων, συμπεριλαμβανομένου του αιθυλενίου, του προπυλενίου και του αργού C4. Αυτή η κίνηση ενίσχυσε περαιτέρω τις σχέσεις της με τις εξειδικευμένες βιομηχανίες.
Ο στόλος της εταιρείας έφτασε να αριθμεί 19 πλοία μεταφοράς LPG.
Εκτός από τις πρωτοποριακές εισαγωγές στο Πακιστάν και τη Συρία, συνέβαλε στην ενθάρρυνση των εισαγωγών LPG στην Κίνα. Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, η NAFTOMAR λειτούργησε με τρεις πλωτές εγκαταστάσεις αποθήκευσης στην ηπειρωτική χώρα, αντιπροσωπεύοντας έτσι ένα σημαντικό ποσοστό όλων των εισαγωγών υγραερίου στη χώρα.
Πηγή: lawandorder.gr