Εχουμε κουραστεί και έχουμε κουράσει και τον κόσμο που ζει δίπλα στο ρέμα του Κόρμπι, και βιώνει μία κατάσταση ανεπίτρεπτη για την περιοχή. Έλη, κουνούπια, μπάζα, οικοδομικά υλικά διάσπααρτα και έχουν περάσει επτά περίπου χρόνια.
Εχουν ακουστεί πολλά και έχουμε ακούσει πολλά ιδιαίτερα μέσα από το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου ΒΒΒ, αλλά και από την Περιφέρεια Αττικής που είχε αναλάβει το έργο.
Η αποκατάσταση του ρέματος του Κόρμπι, εγκαινιάστηκε από την τότε περιφερειάρχη Ρένα Δούρου και το Δήμαρχο ΒΒΒ Γρηγόρη Κωνσταντέλλο.
Το έργο θα παραδιδόταν σε 24 μήνες· έχουν περάσει εφτά χρόνια και ακόμα βρίσκεται στην …αρχή.
Για την εταιρεία που ανέλαβε αρχικά το έργο, έχουμε ακούσει πολλά, κυρίως μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου ΒΒΒ, από στόματος Δημάρχου. Αν ανατρέξει κανείς στα βίντεο των δημοτικών συνεδριάσεων θα ακούσει…
Με το θέμα έχει ασχοληθεί επίσης και η δημοτική παράταξη του δήμου ΡΙ.ΚΙ.Π.ΒΒΒ, με ενημερώσεις και στοιχεία.
Η τελευταία ενημέρωσή της, δυσαρέστησε την εταιρεία που αρχικά ανέλαβε το έργο, η οποία της απέστειλε επιστολή για «διευκρινίσεις».
Η Επιστολή της εταιρείας απευθύνεται προς τον Θάνο Ματόπουλο Πρόεδρο της Ριζοσπαστικής
Κίνησης Πολιτών ΒΒΒ (ΡΙΚΙΠ) και δημοτικό σύμβουλο του Δήμου ΒΒΒ, διαμαρτυρόμενη για «αναληθείς και ανακριβείς δηλώσεις» οι οποίες μειώνουν το κύρος της εταιρείας.
Σ’ αυτό απαντά ο Θ. Ματόπουλος.
Εμείς στεκόμαστε στα σημαντικά στοιχεία που περιέχει η επιστολή, τα οποία δεν μάθαμε ποτέ
μέσα στα δημοτικά συμβούλια, παρά το ότι, το ρέμα Κόρμπι έχει συζητηθεί πάρα πολλές φορές.
Η ΡΙΚΙΠ απαντά
Η ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β. έχοντας παρακολουθήσει την διαχρονική εξέλιξη του σημαντικού αυτού έργου για την αντιπλημμυρική θωράκιση και προστασία των κατοίκων της περιοχής, μελέτησε τα διαθέσιμα δεδομένα που έχουν αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, αξιολόγησε πολιτικά και με βάση και τις δημόσιες δηλώσεις του Δημάρχου Β.Β.Β., την εξέλιξη του έργου την τελευταία εξαετία και ακολούθως εξέδωσε την ανακοίνωση στις 18/6/2024.
Πριν προχωρήσουμε στη δημοσίευση αποσπασμάτων της επιστολής, αναδημοσιεύουμε μικρά αποσπάσματα από την ΕΒΔΟΜΗ και την www.ebdomi.com.
«Τριάντα μήνες φωνάζω – γράφω στο τοπικό συμβούλιο Βάρης, στην εφημερίδα ΕΒΔΟΜΗ, στο
διαδίκτυο, ότι: Το ρέμα Κόρμπι ακολουθεί λάθος μελέτη και δεν θα έχει αίσιο τέλος», Βασ. Σιαμέτης, 20/11/21.
«Στο επίκεντρο της συζήτησης το έργο διευθέτησης του ρέματος Κόρμπι, για το οποίο ο Περιφερειάρχης, όπως επεσήμανε, έχει δώσει εντολή στις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας, να ολοκληρώσουν τάχιστα τις διαδικασίες για την άμεση επανεκκίνησή του». Οι εργασίες έχουν προσωρινά σταματήσει όχι με υπαιτιότητα της Περιφέρειας», 7/1/23.
«Ο Γρ. Κωνσταντέλλος ευχαρίστησε τον Γ. Πατούλη και τα στελέχη της Περιφέρειας Αττικής καθώς συνέβαλλαν στην προσπάθεια να ξεπεραστούν σημαντικά προβλήματα που εμπόδιζαν. Σύμφωνα με το σχεδιασμό που υπάρχει οι εργασίες στο ρέμα Κόρμπι αναμένεται να ολοκληρωθούν σε 18-24 μήνες», γράφαμε στις 30/12/23.
«Χαρμόσυνη η είδηση από τον Περιφερειάρχη Γ. Πατούλη ότι Χθες (8.6.23) «υπεγράφη η απόφαση πράξης ένταξης του έργου στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ”Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020”». Η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 30.826.112,48 €.
Μετά τη σχετική εξέλιξη το έργο βρίσκεται στην οικονομική επιτροπή και έχει ξεκινήσει η διαδικασία ανάθεσης σε ανάδοχο», 9/6/23.
Μελετώντας λοιπόν την επιστολή της εταιρείας, αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης ότι έχουν γίνει πολλά που δεν μαθεύτηκαν ποτέ… και κάποιοι συνεχίζουν να συσκοτίζουν το θέμα…
Δημοσιεύουμε αποσπάσματα:
Στις δηλώσεις σας περιέχεται και αναφορά στην αρχική ανάδοχο, που ως γνωστό είναι η εταιρία μας. Οι δηλώσεις σας αυτές, που είναι απολύτως αναληθείς και ανακριβείς παραπέμπουν άμεσα στην εταιρία μας.
… Σας επισημαίνουμε, λοιπόν, ότι η μοναδική αλήθεια, η οποία προκύπτει από δημόσια έγγραφα και αποφάσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που είναι αναρτημένες στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και μας έχουν δικαιώσει:
[…]
(β) το γεγονός ότι το έργο δεν ολοκληρώθηκε (καθότι εκτελέστηκε μόνο το 10% αυτού) ”δεν οφείλεται σε ανεπάρκεια ή υπαιτιότητα της εταιρίας μας”, αλλά σε αποκλειστική υπαιτιότητα του κυρίου του έργου και των υπηρεσιών του, γεγονός που έχει διαγνωστεί με πληθώρα αποφάσεων του αρμόδιου δικαιοδοτικού οργάνου, ήτοι του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, που εκδόθηκαν σύμφωνα με τη διαδικασία που διέπει την εκτέλεση δημοσίων έργων έπειτα από θετικές γνωμοδοτήσεις του αρμόδιου τεχνικού συμβουλίου δημοσίων έργων.
(γ) ειδικότερα, ο Κύριος του Εργου (ΚτΕ) και οι αρμόδιες υπηρεσίες του δημοπράτησαν και συμβασιοποίησαν ένα παντελώς ανώριμο έργο, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, αλλά
και στην συνέχεια παρέλειπαν κατά συρροή να εκπληρώσουν τη βασική συμβατική τους υποχρέωση που συνίσταται στην παράδοση των χώρων κατασκευής του έργου ελεύθερων από κάθε νομικό ή πραγματικό εμπόδιο, συνεπεία μη ολοκλήρωσης των διαδικασιών των πρόδρομων εργασιών που είναι απαραίτητη προϋπόθεση από το νόμο για τη δημοπράτηση και συμβασιοποίηση του έργου.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης μέχρι τη διάλυσή της, που επήλθε χωρίς καμία δική μας υπαιτιότητα στους 33 μήνες (έναντι των 24 συμβατικών), δεν παραδόθηκε στην εταιρία μας το
σύνολο των απαλλοτριούμενων προς κατάληψη εκτάσεων, δεν απομακρύνθηκαν τα δίκτυα ΟΚΩ, δεν εκτελέστηκαν οι απαιτούμενες πρόδρομες εργασίες εντοπισμού και προστασίας αρχαιοτήτων κλπ, όπως έχει γίνει δεκτό με πληθώρα αποφάσεων του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ενώπιον του οποίου προσέφυγε η εταιρία μας, στο πλαίσιο της αρχικής εργολαβίας Αποτέλεσμα των υπαίτιων αυτών παραλείψεων ήταν να εκτελεστεί μόνο ένα 10% του μήκους του έργου, όπου δεν απαιτούντο απαλλοτριώσεις, και όπου κατασκευάσαμε το δυσκολότερο και δαπανηρότερο τμήμα του έργου, αυτό της διάτρησης του σώματος της Λεωφ. Σουνίου υπό κυκλοφορία προς απελευθέρωση της διέλευσης του όγκου των νερών σε περίπτωση έντονων βροχοπτώσεων, με την τεχνική μέθοδο cover & cut, καταβάλλοντας σημαντικές προσπάθειες και επιδεικνύοντας υπέρμετρη καρτερικότητα, απέναντι στην πλήρη αδιαφορία και απραξία των υπηρεσιών της Π.Ε.Α.Α., προκειμένου να απομακρυνθούν 2 κολώνες της ΔΕΔΔΗΕ, δίκτυα του ΟΤΕ και η τοπική ύδρευση λίγων μέτρων, και με σημαντικότατες ζημίες της εταιρείας μας από τις ολιγωρίες των υπηρεσιών του έργου.
Περαιτέρω, σας αναφέρουμε ότι αμέσως μετά την Λ. Σουνίου, το έργο συνεχίζεται επί της οδού Αιγαίου, όπου οι επιτάξεις των προς απαλλοτρίωση ιδιοκτησιών κηρύχθηκαν στην λήξη του συμβατικού χρόνου(!).
«…αλλού οι επιτάξεις δεν επαρκούσαν στο πλάτος κατάληψης και αλλού δεν είχε εφαρμοστεί η πράξη»
Στην προσπάθεια δε κατάληψης των ιδιοκτησιών από τα συνεργεία μας, ήδη από τα πρώτα μέτρα της οδού Αιγαίου διαπιστώθηκε ότι αλλού οι επιτάξεις δεν επαρκούσαν στο πλάτος κατάληψης και αλλού δεν είχε εφαρμοστεί η πράξη τακτοποίησης από τον Δήμο σας, ενώ αποκαλύφθηκαν τα πρώτα αρχαιολογικά ευρήματα κατά μήκος του έργου, με συνέπεια την πλήρη διακοπή εργασιών ελλείψει μετώπου εργασίας και την τελμάτωση του έργου παρ’ όλες τις προσπάθειες που κατέβαλλε η φερόμενη στις πιο πάνω δηλώσεις σας ως ‘’ανεπαρκής’’ εταιρεία μας, ώστε να συνεχιστεί το έργο. Κατόπιν αυτού του πλήρους αδιεξόδου που είχε περιέλθει το έργο με αποκλειστική υπαιτιότητα της Π.Ε.Α.Α., υποβάλαμε αίτηση διάλυσης της σύμβασης σύμφωνα με τον νόμο, ενόσω είχαν περάσει 34 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, η οποία (αίτηση διάλυσης της σύμβασης) απορρίφθηκε από την Υπηρεσία τελείως αβάσιμα και καταχρηστικά. Τελικά η σύμβαση διαλύθηκε μετά από ένσταση μας, η οποία έγινε πλήρως αποδεκτή με την 282056/12-10-2021 απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που είναι αναρτημένη στη διαύγεια με στοιχεία (ΑΔΑ: 67ΖΟ465ΧΘΞ-4Β7) και εκδόθηκε μετά από θετική γνώμη του τεχνικού συμβουλίου και με την οποία έγινε δεκτή η υποβληθείσα από την εταιρία μας αίτηση διάλυσης της σύμβασης του έργου λόγω αποκλειστικής υπαιτιότητας του κυρίου του έργου, για τους λόγους που προαναφέραμε.
(δ) μάλιστα, της πιο πάνω απόφασης διάλυσης, είχαν προηγηθεί τρεις δηλώσεις διακοπής εργασιών που εγκρίθηκαν από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών η δε τελευταία με την υπ’ αρ. πρωτ. 263903/29.9.2021 απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με στοιχεία (ΑΔΑ ΩΗΤΩ465ΧΘΞ-ΠΧΓ), η οποία μετά από αντίστοιχη θετική γνώμη του τεχνικού συμβουλίου, έκανε πλήρως αποδεκτή την υποβληθείσα από την εταιρία μας Ειδική Δήλωση Διακοπής Εργασιών λόγω υπαιτιότητας του κυρίου του έργου που ομοίως αβασίμως και καταχρηστικά είχαν απορρίψει οι υπηρεσίες του κυρίου του έργου.
«δεν έχει ολοκληρωθεί η απαλλοτρίωση των αναγκαίων εκτάσεων ούτε έχουν επιλυθεί τα προβλήματα με τα αρχαιολογικά ευρήματα».
Η απόφαση του Υπουργού αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: «Η ομαλή εξέλιξη του έργου παρουσίασε προβλήματα από την υπογραφή της σύμβασης, αφού δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα η παράδοση του συνόλου των απαιτούμενων προς κατάληψη εκτάσεων, ελεύθερων
κάθε δέσμευσης και εμποδίων, διότι δεν έχει ολοκληρωθεί η απαλλοτρίωση των αναγκαίων εκτάσεων ούτε έχουν επιλυθεί τα προβλήματα με τα αρχαιολογικά ευρήματα. Επίσης πολύ μεγάλες καθυστερήσεις παρουσιάζονται στη μετακίνηση των δικτύων Ο.Κ.Ω., που είναι αναγκαία για την ομαλή εκτέλεση των εργασιών, καθώς τα μόνα δίκτυα που έχουν μετακινηθεί μέχρι σήμερα είναι τα δημοτικά, τα οποία έγιναν από την ανάδοχο, με εκτέλεση απολογιστικών εργασιών».
(ε) στην ίδια παράγραφο της ανάρτησής σας, αναφέρετε ότι «….. κατέληξε σε αποτυχία και πριν τρία χρόνια αποπεμφθεί από το έργο η εταιρεία αυτή και ανέλαβε νέα εργολήπτρια εταιρεία στις 9/11/2023». Οφείλατε, όμως, να αναδείξετε, καθότι το γνωρίζατε, άλλως οφείλατε ως εκ της θέσεώς σας να το γνωρίζετε ότι η σύναψη της νέας σύμβασης έγινε με την εξαιρετική διαδικασία του κατεπείγοντος, χωρίς δημοσίευση διακήρυξης, με πρόσκληση κλειστού αριθμού εταιριών (πέντε στο σύνολο) και ενώ το έργο εξακολουθούσε να παραμένει ανώριμο, για τους ίδιους λόγους που οδήγησαν στη διάλυση της αρχικής εργολαβίας με την φερόμενη στις αναρτήσεις σας ως ‘’ανεπαρκή’’ ανάδοχο εταιρία μας. Το ότι το έργο εξακολουθούσε να είναι ανώριμο προς ανάθεση, πράγμα που αποτελεί δεύτερο ολίσθημα της Περιφέρειας, επιβεβαιώθηκε περίτρανα με
την ειδική δήλωση διακοπής εργασιών του νέου αναδόχου που έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό Υποδομών στηριζόμενη κατά βάση στους ίδιους λόγους ανωριμότητας του έργου για τους οποίους είχε επέλθει και η διάλυση της αρχικής σύμβασης. Σημειωτέον, το νέο έργο ανατέθηκε με υπερτριπλάσιες δαπάνες από τις αντίστοιχες της αρχικής εργολαβίας.
Επίσης αναφέρετε ότι «ο νέος Περιφερειάρχης κ. Χαρδαλιάς μετά από έξι μήνες απραξίας, το μόνο που έκανε είναι να μεταβιβάσει την πλήρη αρμοδιότητα για την παρακολούθηση και εκτέλεση του έργου από την αντιπεριφέρεια Ανατολικής Αττικής στην κεντρική Υπηρεσία της Περιφέρειας Αττικής’’. Επ’ αυτού σας πληροφορούμε ότι ο φάκελος της διαλυθείσας εργολαβίας, συνέχεια της οποίας αποτελεί η νέα σύμβαση, παρέμεινε στην αρχική Υπηρεσία, ήτοι της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής (ΠΕΑΑ), κατά παντελώς ακατανόητο τρόπο καθώς πρόκειται για το ίδιο έργο, τα ίδια σχέδια και αλληλογραφία προβλημάτων που παραμένουν ανεπίλυτα όπως αποδεικνύεται άλλωστε και από τους λόγους διακοπής εργασιών της νέας σύμβασης. Επί πλέον παρακρατείται παράνομα η Εγγυητική Επιστολή της πρώτης αναδόχου από την ΠΕΑΑ.
Από τα πιο πάνω προκύπτει ότι η μη ολοκλήρωση του έργου, στο πλαίσιο της αρχικής εργολαβίας από την εταιρία μας, δεν οφείλεται σε τεχνική και επαγγελματική ανεπάρκεια της εταιρίας μας, όπως αναδεικνύεται στο κείμενό σας αλλά στην ολιγωρία του κυρίου του έργου
και των υπηρεσιών του να μας παραδώσουν ως όφειλαν από το νόμο και τη σύμβαση ελεύθερο το χώρο του έργου προς εκτέλεση. Επίσης, η εταιρία μας ουδόλως αποπέμφθηκε από το έργο, ούτε, άλλωστε, υπάρχει τέτοια απόφαση ή απόφαση έκπτωσης της εταιρίας μας.
Αντίθετα, η σύμβαση διαλύθηκε, κατόπιν άσκησης του εν λόγω νομίμου δικαιώματός μας που έγινε αποδεκτό από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών έπειτα από ένστασή μας, εξαιτίας των παραλείψεων του κυρίου του έργου.
Οι πιο πάνω δηλώσεις σας λοιπόν, στις οποίες παρουσιάζεται η εταιρία μας, ως αρχική ανάδοχος, να έχει εκδιωχτεί από το έργο λόγω ανεπάρκειάς της να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του, είναι απολύτως αναληθείς και προσβάλλουν το κύρος, την αξιοπιστία και τη φήμη της εταιρίας μας, τόσο στον εν γένει κατασκευαστικό κλάδο των δημοσίων έργων, όπου δραστηριοποιούμαστε, όσο και στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του Δήμου ΒΒΒ, αλλά και στις υπηρεσίες και όργανα αναθετουσών αρχών άλλων έργων που εκτελούμε ως ανάδοχοι δυνάμει συμβάσεων, καθώς είναι γνωστό σε όλους τους προαναφερόμενους ότι αρχική ανάδοχος του έργου ήταν η εταιρία μας.
«Αγνοήθηκαν οι παρατηρήσεις της αρχικής μελέτης»!!
Επί πλέον και για να σχηματίστε πληρέστερη εικόνα για το μέγεθος της αδιαφορίας των υπηρεσιών του ΚτΕ παραθέτουμε ενδεικτικά και μόνο, τα εξής: (α) η μελέτη οδοποιίας των παραρεμάτιων οδών του ρέματος συντάχθηκε και υποβλήθηκε στις αρχές του 2019 από την εταιρεία μας με έξοδά της και περιέχεται στην ‘’μελέτη εφαρμογής του έργου’’.
Η εν λόγω μελέτη εκπονήθηκε με συνδρομή αναγνωρισμένου γραφείου μελετών για την προσαρμογή της αρχικής μελέτης του 2013 στις πραγματικές συνθήκες του 2019 σε πλήρη μορφή (οριζοντιογραφίες, μηκοτομές, νέες προμετρήσεις καθώς και με τεύχος έκθεσης της μελέτης, όπου επισημαίνονταν τα μέχρι τότε διαπιστωθέντα προβλήματα και οι ελλείψεις της αρχικής μελέτης ενώ επισημαίνονταν και οι απαιτούμενες ενέργειες της Υπηρεσίας ώστε να καταστεί αυτή υλοποιήσιμη). Η μελέτη αυτή ΟΥΔΕΠΟΤΕ εγκρίθηκε από τις υπηρεσίες του ΚτΕ οι οποίες, την αγνόησαν τελείως(!!).
(β) την συνέχιση του έργου με κατασκευή πασσαλοστοιχίας που προτείνει και ο νέος ανάδοχος, την είχαμε προτείνει ως λύση συνέχισης των εργασιών από τις αρχές του 2021, λύση που ικανοποιούσε τις απαιτήσεις της ΕΣΥ για την κατασκευή από τα κατάντι προς τα ανάντι του έργου, καθώς θα αποτελούσε συνέχεια του κατασκευασμένου τεχνικού κάτω από την Λ. Σουνίου επί της οδού Αιγαίου παρακάμπτοντας το εμπόδιο των ελλιπών απαλλοτριώσεων – επιτάξεων στο σημείο αυτό και την απρόσκοπτη συνέχιση της κατασκευής.
Ωστόσο, η ως άνω πρότασή μας απερρίφθη από την Υπηρεσία της ΠΕΑΑ όχι με την πρόφαση της απαίτησης της ΕΣΥ για την συνέχεια της κατασκευής από τα κατάντι προς τα ανάντι η οποία ικανοποιείτο, αλλά με την ανεξήγητη και όλως καταχρηστική εντολή της ‘’να συντάξουμε μελέτη εφαρμογής στο σημείο αυτό’’ παρ’ όλον ότι το σημείο αυτό περιλαμβάνεται στην ήδη
συνταχθείσα και υποβληθείσα μελέτη εφαρμογής του όλου έργου από τις αρχές του 2019, την οποία οι υπηρεσίες του ΚτΕ ουδόλως έλαβαν υπόψη.
«υλικά ελεγμένα εργαστηριακά και χρήσιμα για την συνέχιση του έργου, εξαναγκαστήκαμε με δαπάνες μας και πάλι να τα μεταφέρουμε και να απορριφθούν σε χωματερές»!!!
(γ) τέλος, στα αναγραφόμενα σχετικά με τον καθαρισμό του εργοταξιακού χώρου ‘’από απομένοντα υλικά της προηγούμενης εργολαβίας’’, τα οποία υλικά είχαν παραμείνει στον εργοταξιακό χώρο της εταιρείας μας (που αποτελεί σήμερα το εργοτάξιο της νέας αναδόχου) ήταν υλικά ελεγμένα εργαστηριακά και χρήσιμα για την συνέχιση του έργου, παρήχθησαν δε με δαπάνες της εταιρείας μας για το έργο αυτό και μόνον και τελικά μετά από εκβιαστικές και παράνομες εντολές των Υπηρεσιών της ΠΕΑΑ και μετά από δύο χρόνια που παρέλαβαν την εργολαβία μας, εξαναγκαστήκαμε με δαπάνες μας και πάλι να τα μεταφέρουμε και να απορριφθούν σε χωματερές και έχουν απομακρυνθεί στο σύνολό τους.
Πιστεύουμε ότι έχει έρθει πλέον η ώρα να αποκατασταθεί η αλήθεια και να αναδειχθεί ποιός πραγματικά είναι ανεπαρκής που, 11 χρόνια μετά την έγκριση της μελέτης του έργου, 7 χρόνια μετά την πρώτη δημοπράτηση του έργου και 3 χρόνια μετά την διάλυση της σύμβασης της αρχικής εργολαβίας το έργο παραμένει ‘’κολλημένο’’. Επιβάλλεται να αναδειχθούν τα προβλήματα προς επίλυση γιατί μπορεί στο μέλλον να έχουμε φαινόμενα μια νέας Μάνδρας με θύματα.
Κε Ματόπουλε, όσα αναφέρουμε στην παρούσα επιστολή μας είναι απολύτως αληθινά και θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι επίμαχες δηλώσεις σας οφείλονται σε λάθος ή ελλιπείς πληροφορίες που σας μεταφέρθηκαν.
Για το λόγο αυτό ευελπιστούμε να αποκαταστήσετε την αλήθεια… […]
Νέα Ερυθραία, 26 Ιουλίου 2024
Για τη «ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ»
Ο νόμιμος εκπρόσωπος
Στέφανος Φυσικόπουλος