Το υπογειοποιημένο τμήμα της Ποσειδώνος θα έχει μήκος 1,3 χιλιομέτρων, εκ των οποίων έχουν ήδη σκαφθεί τα 2/3 και οι εργασίες βρίσκονται μπροστά από το χρονοδιάγραμμα, όπως έχει αναφέρει ο επικεφαλής της Lamda, Οδυσσέας Αθανασίου.
Το έργο υλοποιείται με την τεχνική του cut and cover. Το υπογειοποιημένο τμήμα θα κατασκευαστεί επιτόπου με «κουτιά οπλισμένου σκυροδέματος» τα οποία στην τελική τους μορφή θα αποδώσουν 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, όπως δηλαδή είναι και σήμερα στο υφιστάμενο τμήμα. Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας στο υπόγειο τμήμα θα είναι 70 χλμ/ώρα.
Το υπογειοποιημένο τμήμα θα ξεκινά από την παραλία Αλίμου και θα φθάνει έως το ύψος της μαρίνας του Ελληνικού.
Όπως επίσης, έχει ανακοινώσει η Lamda, όταν ολοκληρωθεί το έργο, δεν θα χρειαστεί να διακοπεί η κυκλοφορία της Ποσειδώνος, μιας και μέσα σε ένα βράδυ ο υφιστάμενος άξονας θα «κουμπώσει» με το νέο υπογειοποιοποιημένο τμήμα του. Σημειώνεται ότι η ολοκλήρωση του έργου υπολογίζεται στα τέλη του 2024.
Σε επίπεδο κυκλοφορίας, τα αποτελέσματα θα είναι ιδιαίτερα ευεργετικά, καθώς οι οδηγοί θα δουν τους χρόνους μετακινήσεων τους μειώνονται σε θεαματικό βαθμό.
Με την υπογειοποίηση θα καταργηθούν τουλάχιστον 6 φωτεινοί σηματοδότες κατά μήκος της Λεωφόρου Ποσειδώνος, οι οποίοι, κατά τις ώρες αιχμής προκαλούν μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση, δυσχεραίνοντας τις μετακινήσεις των οδηγών.
Η υπογειοποίηση εντάσσεται στα έργα της ανάπλασης του Ελληνικού, τη μεγαλύτερη επένδυση αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη.
Πηγή: notia.gr