Στο κοιμητήριο της Βουλιαγμένης τελέσθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης (4/7) η εξόδιος ακολουθία του εφοπλιστή Μίμη (Δημήτρη) Αγούδημου.
Ο Δημήτρης Αγούδημος, ακολούθησε μια αθόρυβη πορεία στο χώρο της ναυτιλίας, σε αντίθεση με τον αδελφό του καπετάν Μάκη Αγούδημο, που προκαλούσε κατά καιρούς με τις δηλώσεις του.
Στην απόκτηση και διαχείριση ποντοπόρων φορτηγών πλοίων εισήλθε το 1976, μαζί με τον Γεράσιμο Αγούδημο και έως το 1989 από τα γραφεία της εταιρείας στην οδό 2ας Μεραρχίας στον Πειραιά, η εταιρεία είχε συνεχή ανοδική πορεία.
Ήταν ένας σεμνός ναυτέλληνας, ευγενής και καλόκαρδος.
Το έτος αυτό, ο Δημήτρης Αγούδημος, δημιούργησε την ακτοπλοϊκή εταιρεία Agoudimos Lines και εξασφάλισε τότε άδεια σκοπιμότητας για το πλοίο Kapetan Alexandros για τη δρομολόγηση του από το λιμάνι της Ραφήνας για τα νησιά Άνδρο, Τήνο, Μύκονο.
Το 1992, αγόρασε το πλοίο Stena Horsa, το μετονόμασε σε “Πηνελόπη Α” και μετά από εκτεταμένη επισκευή το δρομολόγησε στη γραμμή Άνδρο, Τήνο, Μύκονο.
Ταυτόχρονα, το Kapetan Alexandros, άρχισε ταξίδια από την Πάτρα, την Κέρκυρα και την Ηγουμενίτσα για το λιμάνι της Ιταλίας, Μπρίντιζι.
Όμως, λίγο αργότερα, το πλοίο χρησιμοποιούσε ως αφετήριο λιμάνι τηw Ηγουμενίτσας για το Μπρίντιζι.
Το 1999, όταν ο Παντελής Σφηνιάς, αγόραζε ακτοπλοϊκά πλοία για να ενισχύσει το μεγαλεπήβολο σχέδιο του για την δημιουργία μιας πανίσχυρης ακτοπλοϊκής εταιρείας, ο Μίμης Αγούδημος, πούλησε το “Πηνελόπη Α” στην Minoan Flying Dolphin. Το πλοίο ονομάστηκε “Εξπρές Πηνελόπη”.
H Agoudimos Lines, τότε δραστηριοποιήθηκε μόνο στην Αδριατική με το Kapetan Alexandros στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Μπρίντιζι και αγόρασε το Rostock Link, το οποίο μετονόμασε σε Penelope A και το δρομολόγησε στη γραμμή Μπάρι – Δυρράχιο.
Το 2003 απέκτησε το “Εξπρές Πηνελόπη” και το Blue Sky τα οποία μετονομάστηκαν σε “Πηνελόπη Α” και Ionian Sky. Η εταιρεία διέθετε τότε δύο πλοία με τον ίδιο όνομα, όμως, το ένα είχε ελληνική σημαία και το άλλο ιταλική σημαία.
Το 2004 η εταιρεία του Μίμη Αγούδημου δημιούργησε κοινοπραξία με την εταιρεία Endeavor Lines.
Διαχειρίστηκε το επόμενο έτος 2005 τα πλοία Ionian Glory και Ionian Queen.
Το ίδιο έτος το πλοίο Penelope A με σημαία Μπαχάμες, ύψωσε την ελληνική σημαία και εξασφάλισε την επιδοτούμενη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ηράκλειο για πέντε χρόνια. Το πλοίο προσέγγιζε και τα νησιά Σάμο και Κάλυμνο, αλλά και άλλα νησιά των Κυκλάδων και του Βορείου Αιγαίου.
Το Ionian Sky εκτελούσε δρομολόγια στην Αδριατική από Πάτρα και Κεφαλονιά.
Στη συνέχεια αγόρασε το Rislegen και το ονόμασε Ionian Spirit και δρομολογήθηκε στη γραμμή Μπρίντιζι, Κέρκυρα, Παξοί, Ηγουμενίτσα.
Το 2009 πουλήθηκε για διάλυση το πλοίο Kapetan Alexandros και το Ionian Spirit δρομολογήθηκε στη γραμμή Μπάρι – Αυλώνα.
Το 2010 η Agoudimos Lines συνεργάστηκε με την Ventouris Ferries του Γιώργου Βεντούρη στις γραμμές της Ιταλίας και της Αλβανίας.
Το 2013 ναυλώθηκε το Ionian Sky στη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.
Στη συνέχεια, από τον Μάιο του 2013 άρχισαν οι επισχέσεις των ναυτικών για μη εξόφληση δεδουλευμένων και τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους η εταιρεία έκλεισε.
Από τότε η οικογένεια του Μίμη Αγούδημου είχε περιπέτειες με πλειστηριασμούς με επισπεύδουσα την Εθνική Τράπεζα.
Εξαιτίας αυτών των διαδικασιών και των χρεών προς την Εφορία και τις Τράπεζες είχε συλληφθεί και ο γιος του Αλέξανδρος Δ. Αγούδημος, ως υπεύθυνος της εταιρείας.
Πηγή: mononews.gr