Ενας αφιερωματικός τόμος για το αρχιτεκτονικό αξιοθέατο της περιοχής, την Παναγία Φανερωμένη.
Αίτημα χρόνων, η ανέγερση ναού στη Βουλιαγμένη έγινε πράξη με τη συνέργεια εξαιρετικών συντελεστών. Η αρχιτεκτονική μελέτη είναι της Παρασκευής Μποζινέκη- Διδώνη, οι αγιογραφίες του Γιώργου Κόρδη, η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου της Ελλης Παγκάλου. Ηδη, από την παραλιακή λεωφόρο, η θέα προς τον ναό της Παναγίας της Φανερωμένης προϊδεάζει τον διαβάτη ότι κάτι ξεχωριστό έχει συμβεί στο σημείο αυτό.
Οι μπρούντζινες πόρτες είναι από την Ιταλία, ο χρυσοκέντητος Σταυρός της Ωραίας Πύλης είναι έργο της Βασιλικής Σταυροπούλου, το ξύλινο τέμπλο ανέλαβαν Ρώσοι χρυσωτές.
Με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης του σχεδιασμού προσήλθε να συνδράμει στο εγχείρημα η αρχιτέκτων Παρασκευή Μποζινέκη-Διδώνη.
Η αρχιτέκτων Παρασκευή Μποζινέκη-Διδώνη, που είχε αναλάβει το έργο του ναού της Αγίας Αθηνάς στο Ακρωτήρι της Σαντορίνης σε οικόπεδο της οικογένειας Μαρτίνου, είναι ένας άνθρωπος με βαθιά σκέψη πάνω στον τόπο και τις συνιστώσες της νέας αρχιτεκτονικής. Το φυσικό φως διαχέεται στο εσωτερικό του ναού, που εξωτερικά έχει γλυπτικές ιδιότητες και παραπέμπει εμμέσως στον πολιτισμό του Αιγαίου. Το πολυσέλιδο λεύκωμα επιμελήθηκε ο ιστορικός τέχνης Γιώργος Μυλωνάς και οι φωτογραφίες της Μαρίας Στέφωση αναδεικνύουν το μεγαλείο του ναού.
Η αγιογράφηση
Η συμβολή του αγιογράφου Γιώργου Κόρδη είναι καθοριστική. Το εικονογραφικό του πρόγραμμα έτσι όπως εφαρμόστηκε στη Φανερωμένη της Βουλιαγμένης μας οδηγεί σε μια βαθιά πνευματικότητα, και με σωστά τονισμένες τις διαστάσεις μιας φιλτραρισμένης θεατρικότητας γεννά αισθήματα δέους. Ο Γιώργος Κόρδης από την πλευρά του συμβάλλει συστηματικά στην καλλιέργεια νέας σκέψης πάνω στην αγιογραφία και ο ίδιος είναι εκτός από καλλιτέχνης και δάσκαλος.
Η δημιουργία του ναού, που εγκαινιάστηκε το 2008 σε οικόπεδο που παραχώρησε η Εκκλησία της Ελλάδος, γίνεται η αφορμή για να ξετυλιχτεί η ιστορία των πρότερων μικρότερων ναών στη Βουλιαγμένη και στο Καβούρι όπως και η ιστορία της ενορίας. Θαυμάσια περιγραφή του ναού, τον οποίο χαρακτηρίζει σημείο αναφοράς και τοπόσημο της Βουλιαγμένης, μας δίνει ο πρωτοπρεσβύτερος Γεώργιος Αντζουλάτος. Με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης σχεδιασμού ενός νέου ναού προσήλθε να συνδράμει στο εγχείρημα η αρχιτέκτων Παρασκευή Μποζινέκη-Διδώνη. Με έρευνα στην ιστορία της ναοδομίας αλλά και με αγωνία να συγκεράσει μια πλήρη αρχιτεκτονική πρόταση με ζητήματα πίστης και πνευματικότητας, η Παρασκευή Μποζινέκη-Διδώνη κατέληξε στον βυζαντινό τύπο του ελεύθερου σταυροειδούς με τρούλο. Ο ειδικά μελετημένος φωτισμός έγινε με τη συνεργασία της Ειρήνης Σκαφίδα. Ο αγιογράφος Δημήτρης Κολιούσης σχεδίασε τα λειτουργικά αντικείμενα.