ΚΑΙ ΟΜΩΣ! Ένας από τους πιο περιζήτητους καλλιτέχνες της ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής, ο Fred again.., έφερε τον μοναδικό του ήχο στην Ελλάδα σε ένα privé σετ για 350 τυχερούς καλεσμένους στη Λίμνη Βουλιαγμένης, κάνοντας πραγματικότητα τα όνειρα των θαυμαστών του. Έτσι, η πρώτη Δευτέρα του Σεπτεμβρίου έπαψε για 45 λεπτά να είναι «blue Monday».
Η ιδιαίτερη αυτή εμφάνιση του Fred again.. αποτέλεσε το pre-event του Plisskën Festival, που θα διεξαχθεί στις 13-14 Σεπτεμβρίου, δημιουργώντας τεράστιο ενθουσιασμό για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν. Με το φυσικό τοπίο της Λίμνης Βουλιαγμένης να προσφέρει ένα μαγευτικό σκηνικό, κατάφερε να δημιουργήσει μια μοναδική ατμόσφαιρα, που συνδύασε την αιθέρια ομορφιά του περιβάλλοντος με την ενέργεια της μουσικής του.
Και πώς έγινε αυτό; Τρεις ημέρες πριν από το πολυαναμενόμενο event, έστειλε μήνυμα μέσω WhatsApp σε μια κλειστή ομάδα hardcore fans στην Αθήνα, ανακοινώνοντας ένα αποκλειστικό piano-based σετ διάρκειας 45 λεπτών, με μέγιστο όριο 350 εισιτηρίων VIP. Τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν αμέσως, ενώ η τοποθεσία του event αποκαλύφθηκε μόλις τρεις ώρες πριν από την έναρξη, για να αποφευχθεί η προσέλευση επιπλέον κόσμου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η βραδιά ξεκίνησε με τον Fred again.. να συνδέεται άμεσα με το κοινό, επιλέγοντας κομμάτια που αποτυπώνουν την ουσία της μουσικής του προσέγγισης, μελωδίες που αγγίζουν τη ροή του αίματός σου και ρυθμούς που σε κάνουν να χορεύεις. Ορκίστηκε ότι θα επιστρέψει στην Ελλάδα και ευχαρίστησε το κοινό που αγαπά τη μουσική του.
Για όσους είχαν την τύχη να παρευρεθούν, η εμφάνιση του Βρετανού μουσικού στη Λίμνη Βουλιαγμένης δεν ήταν απλώς ένα 45λεπτο set με το πιάνο και τη φωνή του, αλλά μια εμπειρία που δύσκολα θα ξεχαστεί. Η επιλεγμένη ομάδα των 350 ατόμων ένιωθε ότι συμμετείχε σε κάτι εξαιρετικά ξεχωριστό, ένα γεγονός που θα συζητιέται για πολύ καιρό. Η εκρηκτική αυτή αρχή για το Plisskën Festival μάς προϊδεάζει για ένα ακόμη πιο συναρπαστικό διήμερο που ακολουθεί.
Ένα επιπλέον bonus ήταν οι λίγοι λουόμενοι στη Λίμνη, που κολυμπούσαν υπό τους ρυθμούς του νέου άλμπουμ και μερικών ήδη παγκόσμιων επιτυχιών του, δημιουργώντας την αίσθηση ότι βρίσκονται σε σκηνή από φεστιβαλική ταινία.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το νέο άλμπουμ του Fred again..
Ο Fred again.. ανακοίνωσε πρόσφατα την κυκλοφορία του νέου του άλμπουμ με τίτλο «Ten Days», το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα, μερικά από τα κομμάτια του ακούστηκαν και στη Λίμνη Βουλιαγμένης.
Το άλμπουμ αποτελείται από «δέκα τραγούδια για δέκα ημέρες» και περιλαμβάνει τα singles «Adore U», «Ten» και «Places to Be», με συμμετοχή των Anderson Paak και Chika, που έχουν ήδη κυκλοφορήσει. Θα ακολουθήσει και κυκλοφορία σε βινύλιο στις 25 Οκτωβρίου. Το άλμπουμ περιλαμβάνει συνεργασίες με διάφορους καλλιτέχνες, όπως οι Skrillex, Four Tet, Emmylou Harris, The Japanese House, Obongjayar, Jozzy, Jim Legxacy, Sampha, Soak, Joy Anonymous και Scott Hardkiss. Το Soak εμφανίστηκε στη Λίμνη Βουλιαγμένης και γοήτευσε τους παρευρισκόμενους με τη φωνή και το ταλέντο του.
Σε ανάρτηση στο Instagram, ο Fred again.. αναφέρει ότι τα τραγούδια του άλμπουμ αναφέρονται σε «πολύ μικρές, ήσυχες, οικείες στιγμές», που κυμαίνονται από έντονα χαρούμενες εμπειρίες έως πιο σκοτεινές, και αναγνωρίζει ότι αυτές οι στιγμές δεν ήταν σημαντικές μόνο για τον ίδιο.
Η κυκλοφορία του «Ten Days» ακολουθεί τις πρόσφατες εμφανίσεις-έκπληξη του Fred again.. στο Glastonbury, όπου έπαιξε ένα 30λεπτο ambient σετ, και στο The Rising Sun pub στο Pensford του Somerset, όπου εμφανίστηκε μπροστά σε 75 θαυμαστές μαζί με τον The Japanese House.
Έχει επίσης προγραμματίσει εμφανίσεις στην Ευρώπη, ξεκινώντας από το φεστιβάλ Way Out West στη Σουηδία.
Fred again..: Η αλλαγή των κανόνων του παιχνιδιού με μοναδικές στρατηγικές
Το 2021, ο Tom Schroeder από τη Wasserman Music συναντήθηκε με έναν ανερχόμενο παραγωγό ηλεκτρονικής μουσικής στο στούντιό του στο Λονδίνο. Ο παραγωγός είχε ήδη δημιουργήσει θόρυβο γύρω από το όνομά του, καθώς είχε στραφεί στη δημιουργία δικής του μουσικής, αφού είχε συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως ο Ed Sheeran, αλλά δεν είχε ακόμα γίνει διάσημος. Ο Schroeder ήταν επιφυλακτικός, παρόλο που πολλοί πίστευαν ότι η επιτυχία του θα ήταν σίγουρη.
Ο Fred again.. χρησιμοποίησε την πανδημία ως ευκαιρία για να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από κοινωνικά δίκτυα και διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το Boiler Room, που το 2022 έγινε viral και δημιούργησε έναν ευρύτερο διάλογο για την καινοτόμο του προσέγγιση στη ζωντανή μουσική. Αντί να ανακοινώσει μια παραδοσιακή περιοδεία μήνες νωρίτερα, ο Fred επέλεξε να διατηρήσει την άμεση σύνδεση με τους θαυμαστές του, επιλέγοντας απροσδόκητες εμφανίσεις που ανακοινώνονται μόλις λίγες ημέρες πριν.
Ο Schroeder σημειώνει ότι αυτή η στρατηγική ανταποκρίνεται σε μια νέα τάση, όπου το κοινό ζει τη στιγμή και δεν σχεδιάζει πλέον μακροπρόθεσμα, όπως πριν από την πανδημία. «Ο Fred δημιουργεί στιγμές στο παρόν», λέει ο Schroeder. «Ζει τη στιγμή σε μια εποχή που η κοινωνία ζει επίσης τη στιγμή, πολύ περισσότερο από ό,τι συνήθιζε, επειδή ο κόσμος είναι πιο αβέβαιος από ό,τι πριν από την πανδημία».
Πηγή: lifo.gr