Βουλευτής του Νότιου Τομέα ο συμπαθής κατά τα άλλα κύριος Γιάννης Καλλιάνος πρότεινε στη Βουλή να μπουν δρομολόγια θαλάσσιας συγκοινωνίας με καραβάκια από και προς την Βουλιαγμένη και την Βάρκιζα, κάνοντας σοβαρό «φάουλ» και μπαίνοντας σε «ξένα χωράφια»!
«Πρώτο φάουλ»: Ποιον ρώτησε για να συμπεριλάβει στην πρόταση του την Βουλιαγμένη αλλά και την Βάρκιζα, ερώτηση που εξέφρασαν δημόσια και αρκετά στελέχη του κόμματος του στην περιοχή που άκουσαν την είδηση!
«Δεύτερο φάουλ»: Ενώ είναι καλός στην πρόγνωση του καιρού, στην γεωγραφία μάλλον δεν τα πήγε και πολύ καλά, προτείνοντας κάτι που δεν αφορά την εκλογική του περιφέρεια και τον κόσμο που τον εμπιστεύτηκε, αφού ως γνωστόν η Βουλιαγμένη και η Βάρκιζα ανήκουν στην Περιφέρεια Ανατολικής Αττικής και όχι βέβαια στο Νότιο Τομέα που ο ίδιος πολιτεύεται!
Και είναι κακό αυτό, θα σκεφθεί κάποιος;
Κατά την γνώμη μας θα έπρεπε να ρωτήσει και να μάθει πρώτα ότι η Τοπική Κοινότητα και μεγάλο μέρος της πλειοψηφίας των κατοίκων της, δίνουν εδώ και καιρό έναν αγώνα απέναντι στα σχέδια επέκτασης μιας τεράστιας μαρίνας σκαφών στη Βουλιαγμένη, με αντικείμενο την προστασία του πανέμορφου φυσικού όρμου της περιοχής, και την αποτροπή μεταξύ άλλων, της διέλευσης σκαφών τύπου κρουαζιέρας, η οποία θα επιβάρυνε την περιοχή και τις πλαζ όσο ποτέ άλλοτε!
Ας δούμε όμως το ερώτημα που υπέβαλε:
O βουλευτής του Νοτίου Τομέα Αθηνών, Γιάννης Καλλιάνος, με ερώτηση του προς τους υπουργούς, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Υποδομών και Μεταφορών και Τουρισμού, ζητά την καθιέρωση θαλάσσιας συγκοινωνίας με καραβάκια τη θερινή περίοδο κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρας.
“Το δρομολόγιο θα μπορούσε να ξεκινά από την Πύλη 8 στο λιμάνι του Πειραιά ή από τη Μαρίνα Ζέας και με στάσεις ενδεικτικά σε Μικρολίμανο, ΣΕΦ, Φλοίσβο, Άλιμο, Άγιο Κοσμά, Γλυφάδα και Βουλιαγμένη να καταλήγει στη Βάρκιζα” αναφέρει ο Γιάννης Καλλιάνος.