Αποκαλυπτικό είναι το ρεπορτάζ της στήλης dark room του newmoney.gr για την πολιτική της νέας διοίκησης του Αστέρα που ανακατασκευάζει τη Μαρίνα Βουλιαγμένης. Πλέον δεν θα υπάρχει χώρος για μικρά γιοτ και δυνατότητα ελλιμενισμού θα υπάρχει μόνο για τους πολυεκατομμυριούχους.
ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΒΑΡΙΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ
-Λοιπόν, αυτά που ξέρατε εσείς οι ψευτοπλούσιοι να τα ξεχάσετε, τέρμα οι θεσούλες για τα κότερά σας στη μαρίνα της Βουλιαγμένης με… φραγκοδίφραγκα. Η νέα διοίκηση του Αστέρα (οι Άραβες, δηλαδή) ανακαίνισαν την πιο πρεστιζάτη μαρίνα της χώρας και πλέον χωράνε μόλις 50 μεγάλα γιοτ, αντί για 100 που ελιμενίζοντο έως τώρα. Ταυτοχρόνως όμως άλλαξαν τιμολογιακή πολιτική, υπερδιπλασίασαν την τιμή ανά μέτρο σκάφους και πουλάνε τη θέση με συμβόλαιο για 30 χρόνια ζητώντας σχεδόν μπροστά όλο το ποσό της 30ετίας! Δηλαδή, κάποιος που έχει ένα ευπρεπές 35μετρο (τα μικρότερα νοούνται ως βάρκες) θα πρέπει να σκάσει σχεδόν μετρητοίς 2-3 εκατομμυριάκια ευρώ για να έχει θέση στον παράδεισο της Βουλιαγμένης και ένα όνομα στην πιάτσα.
ΜΟΝΟΣ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ – ΑΠΟΣΥΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ… ΚΟΤΕΡΟΥΧΟΙ
-Και τι έγινε όταν άρχισε να εφαρμόζει αυτή την πολιτική η μαρίνα; Απλά, για την ώρα, εξαφανίστηκαν όλοι και μόνον ο εφοπλιστής Διαμαντίδης που έχει αγοράσει τα 11 από τα 13 οικόπεδα του Αστέρα είναι παρών, αλλά νομίζω ότι αυτός μάλλον δικαιούται τις θέσεις ελιμενισμού -έχει πάρει ήδη τις 10-11 από αυτές, θα σας γελάσω- επειδή πλήρωσε χωρίς φόρους και λοιπά έξοδα 38,5 εκατ. για το κάθε (άκτιστο) οικόπεδο. Μάλλον ακούω ότι η διοίκηση της μαρίνας σκέφτεται να αναθεωρήσει βρίσκοντας κάποια μέση λύση, αλλά μη φανταστείτε ότι θα κάνει και σοβαρές εκπτώσεις. Γιατί, το Μονακό καλύτερο είναι;
Πηγή: newmoney.gr