Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος που πενήντα κάτοικοι της περιοχής Ευρυάλη έχουν καταθέσει επώνυμα συγκεκριμένες προτάσεις για την κυκλοφοριακή μελέτη στην περιοχή με δύο επιστολές στις 9/10/2020 και στις 29/3/2021 στη δημοτική αρχή Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης.
Όπως αναφέρουν οι ίδιοι οι κάτοικοι «Κοινοποιούμε και τις δυο επιστολές γιατί μέχρι σήμερα δεν υπάρχει καμιά πρωτοβουλία;»
1η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Πρόταση κάτοικων περιοχής Ευρυάλη για την κυκλοφοριακή μελέτη
Βούλα: 9/10/2020
Προς: τον Δήμαρχο ΒΒΒ κ. Γ Κωνστανέλλο
Κοιν: 1. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κ Ν .Βάσση
2.Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
Συνημμένα: Πίνακας με ονοματεπώνυμα Δημοτών της περιοχής που στηρίζουν την πρόταση.
Είμαστε κάτοικοι του Δήμου ΒΒΒ δημοτική ενότητα Βούλας στην περιοχή της Ευρυάλης. Οι κατοικίες μας είναι κυρίως στην οδό Λ. Κατσώνη, Αλαμάνας και των γύρω δρόμων.
Επειδή δεν είμαστε ειδικοί συγκοινωνιολόγοι, μπορεί να τηρήθηκαν οι διαδικασίες για τη δημόσια διαβούλευση , όμως δεν το μάθαμε έγκαιρα για την διαβούλευση για να εκτιμήσουμε τις συνέπειες στους δρόμους μας από το νέο σχεδιασμό κυκλοφορίας των οχημάτων .
Με την εφαρμογή (αποκάλυψη των σημάτων) της νέας κυκλοφοριακής σχεδίασης, διαπιστώνουμε και καταγράφουμε μερικά γεγονότα που κατά τη γνώμη μας αντί να βελτιώσουν την κυκλοφοριακή κίνηση, αντιθέτως την κατέστησαν ανυπόφορη ρυπαίνουσα και λιγότερο ασφαλή για πεζούς και οχήματα !!!
Συγκεκριμένα:
Με την μετατροπή της Μεταξά σε μονόδρομο (ήταν διπλής κατεύθυνσης) καταφέρατε να έχουμε τις δυο φαρδύτερες οδούς της περιοχής (η άλλη είναι η Ασκληπιού στην μάντρα του Νοσοκομείου) μόνο σε ανόδους !
Αποτέλεσμα όλοι όσοι προσπαθούν να βγουν προς την παραλιακή και βρίσκονται αριστερά της Πρίγκηπος Πέτρου και μέχρι και το Νοσοκομείο να εγκλωβίζονται σε στενούς δρόμους όπως η Λ. Κατσώνη και Οδ. Ανδρούτσου και να αναγκάζονται να κάνουν τον γύρω των τετραγώνων για να πάνε προς Γλυφάδα είτε προς Βάρκιζα .
Επίσης ένα σοβαρό πρόβλημα που έχει προκύψει από την μετατροπή της Λ. Κατσώνη σε κάθοδο είναι ότι στη διασταύρωση της με την Αλαμάνας είναι αδύνατη η αναστροφή για μεγάλα οχήματα με αποτέλεσμα αυτά να συνεχίζουν παράνομα την άνοδο στη Λ Κατσώνη!!!
Οι δυο αυτοί δρόμοι αναγκαστικά πρέπει να έχουν ίδια κατεύθυνση.
Εκτιμάμε και προειδοποιούμε ότι σε αυτούς τους στενούς και μάλιστα καθοδικούς δρόμους (που αναπτύσσονται δυστυχώς και μεγάλες ταχύτητες ) με τα στενά πεζοδρόμια και τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα , δεν θα αργήσουν τα δυστυχήματα και με αυτοκίνητα και με πεζούς και με ποδήλατα.
Είμαστε ρεαλιστές και για αυτό δεν αρνούμαστε να αναλάβουμε το βάρος που μας αναλογεί από τη κυκλοφοριακή κίνηση στην περιοχή μας. Διαπιστώνουμε όμως την ασύμμετρη επιβάρυνση των δρόμων μας ενώ δεν υπήρχε πρόβλημα μέχρι σήμερα ούτε στη Μεταξά παρά την διπλή κίνηση σε αυτή .
Ευελπιστούμε στην άμεση αποκατάσταση όλων όσων η κοινή λογική και τα γεγονότα επιβάλλουν .
Η πρόταση μας είναι:
►Η Ι. Μεταξά να ξαναγίνει διπλής κατεύθυνσης.
►Η Λ. Κατσώνη και η Αλαμάνας άνοδοι.
►Η Ασκληπιού από την παραλιακή μέχρι την Καραϊσκάκη διπλής κατεύθυνσης .
Αναμένοντας για τις άμεσες ενέργειές σας
2η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΘΕΜΑ: Παρατηρήσεις κάτοικων περιοχής
Ευρυάλη και για την αναθεωρημένη πρόταση
για την κυκλοφοριακή μελέτη.
Βούλα : 29/03/2021
Προς: τον Δήμαρχο ΒΒΒ κ. Γ. Κωνστανέλλο
Κοιν: 1.Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κ Ν .Βάσση
- Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
Είμαστε κάτοικοι του Δήμου ΒΒΒ δημοτική ενότητα Βούλας στην περιοχή της Ευρυάλης και σας θυμίζουμε ότι στις 9/10/2020 σας αποστείλαμε τις παρατηρήσεις μας για τις αρχικές προτάσεις των συγκοινωνιολόγων..
Μετά την ανάρτηση της αναθεωρημένης μελέτης οργάνωσης κυκλοφορίας και σήμανσης στην περιοχή της «Ευρυάλης» (απόφαση 40 2021 ) διαπιστώνουμε ότι:
Οι προτάσεις μας αγνοήθηκαν σχεδόν εξ ολοκλήρου.!!!.
Στεκόμαστε κυρίως στο θέμα της Μεταξά και την αδήριτη ανάγκη να επανέλθει στην προηγούμενη κατάσταση ως οδός διπλής κατεύθυνσης.
Στην ανάρτηση ενώ διαφαίνεται η αναγκαιότητα να υλοποιηθεί η πρόταση, παρουσιάζονται τόσες πολλές απαιτήσεις και γραφειοκρατικές εγκρίσεις που στην πράξη ακυρώνουν τη θεωρητικά θετική στάση απέναντι στο αίτημα μας .
Μάλιστα μένουμε με την απορία γιατί για την επαναφορά στην πρότερη κατάσταση σης (ήταν διπλής κατεύθυνσης) απαιτείται σήμερα η διεύρυνση της κατά ένα μέτρο όταν αυτό δεν αποτελούσε προϋπόθεση στην μέχρι τώρα λειτουργιά της;
Ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση μας προκαλεί το γεγονός ότι η αναθεωρημένη πρόταση, σε αντίθεση με όσα απαιτεί για την οδό Μεταξά, μετατρέπει την οδό Δωδεκανήσου σε διπλής κατεύθυνσης (ήταν μονής)!
Θυμίζουμε ότι η Δωδεκανήσου είναι κατά 1 μέτρο στενότερη από την Μεταξά!!
Κατόπιν αυτών παρακαλούμε για μια ακόμα φορά να εισακουστούν οι ανησυχίες μας μιας που είμαστε αυτοί που ζούμε άμεσα το πρόβλημα στην περιοχή μας.