«Ανεξέλεγκτα, η ελεγχόμενη στάθμευση
Επιγραμματικά, είμαστε αντίθετοι στην ελεγχόμενη στάθμευση καθώς και εκτός άλλων: Η δημοτική αρχή θέλει να την ξεκινήσει από την Βουλιαγμένη όπου, όλοι οι χώροι είναι μισθωμένοι και με τους ελάχιστους ελεύθερους να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν ούτε τους δημότες-κατοίκους. Μα και σε όλη την περιοχή εμείς όλοι, κινούμαστε προς τα εμπορικά σημεία. Κατά τεκμήριο, είναι αδύνατο να διεκπεραιώσουμε όλες τις εργασίες στο χρονικό διάστημα της δωρεάν στάθμευσης. Μήπως η δημοτική αρχή έχει και εφαρμογή για τον διακτινισμό;
Μετά την απομάκρυνση…
Γενικότερα, εμείς θεωρούμε και πράττουμε με αποκλειστικό γνώμονα το καλό και το καλύτερο του τόπου μας, γεγονός που έχουμε αποδείξει και αποδεικνύουμε κάθε φορά που τιθέμεθα ενάντιοι σε κάθε απόφαση, η οποία αποβαίνει εις βάρος της περιοχής μας. Ολίγα παραδείγματα για τους κακόπιστους ή τους έχοντες κοντή/επιλεκτική μνήμη:
• Μπενάκειο (πρώην) – προσεχώς και εξαιτίας του επιβλαβούς για την “κηπούπολη” ΝΟΚ, περίκλειστη πόλη!
• Μισθώσεις παραλιών – υπερμεγέθη project
• Το τούνελ της μαρίνας Βουλιαγμένης και ο αποκλεισμός της χερσοννήσου δια του “περιτυλίγματος” της πεζοδρόμησης!
• Παραλία Βάρκιζας, πόσα κακά, στραβά και ανάποδα…»
Πηγή: εφημερίδα «Εβδόμη», Αριθμ. 1318, Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024
Η σχετική δημοσίευση του noupou.gr
Εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στην περιοχή της κεντρικής Βουλιαγμένης, ξεκινώντας από τον προσεχή Μάιο.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του 3vita.gr, η διαδικασία διαβούλευσης ολοκληρώθηκε πριν το τέλος του έτους και στις πρώτες συνεδριάσεις με τη νέα τους σύνθεση, τα τρία τοπικά συμβούλια Βάρης, Βούλας και Βουλιαγμένης ενέκριναν τις τελικές ρυθμίσεις και παραμέτρους του συστήματος.
Η εισήγηση της δημοτικής αρχής προς το Δημοτικό Συμβούλιο που υιοθετήθηκε κατά πλειοψηφία, με σύσσωμη την αντιπολίτευση να καταψηφίζει, ήταν να δοκιμαστούν στην πράξη και να αξιολογηθούν κατά την πιλοτική αυτή περίοδο διάφορες τεχνολογίες διαχείρισης του συστήματος. Υπό μελέτη θα τεθούν συστήματα ενημέρωσης για τις διαθέσιμες θέσεις και διάφορες τεχνολογίες για την πληρωμή του τέλους στάθμευσης. Η επιλογή των τελικών προδιαγραφών ώστε μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας να γίνει η προμήθεια του κατάλληλου εξοπλισμού, θα γίνει στη συνέχεια.
Στην περιοχή της Βουλιαγμένης θα οριοθετηθούν εντός του συστήματος συνολικά 494 θέσεις στάθμευσης. Από αυτές, οι 183 θέσεις (37%) θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από τους μόνιμους κατοίκους, οι 185 (37,4%) θα απευθύνονται σε επισκέπτες και οι 100 (20,2%) θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κατοίκους και επισκέπτες. Προβλέπονται επίσης 26 θέσεις για οχήματα ατόμων με αναπηρίες.
Για τους επισκέπτες τα πρώτα 30 λεπτά στάθμευσης θα είναι δωρεάν, ενώ με τη συμπλήρωση της πρώτης ώρας θα καταβάλουν 0,25 ευρώ. Η χρέωση έπειτα θα κλιμακώνεται: 1,25 ευρώ για 2 ώρες, 3,25 ευρώ για 3 ώρες κ.ο.κ. ως την 6η ώρα όπου η χρέωση θα είναι 12,25 ευρώ.
Το δικαίωμα δωρεάν στάθμευσης σε αποκλειστικές θέσεις κατοίκων και σε μικτές θέσεις θα παρέχεται για ένα όχημα ανά νοικοκυριό και για δύο οχήματα όταν το νοικοκυριό βρίσκεται σε κτίσμα του οποίου η άδεια έχει εκδοθεί πριν το 1983, όταν δηλαδή δεν ίσχυε η υποχρέωση για δημιουργία γκαράζ στις κατοικίες.
15 Μαΐου ως 15 Σεπτεμβρίου η περίοδος εφαρμογής
Το σύστημα στην κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης θα λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή ώρες 7 μ.μ. ως 1 μ.μ. και τα Σαββατοκύριακα τις ώρες 10 π.μ. ως 9 μ.μ. Η περίοδος εφαρμογής του συστήματος στη Βουλιαγμένη ξεκινά στις 15 Μαΐου και λήγει στις 15 Σεπτεμβρίου.
Η ελεγχόμενη στάθμευση θα οριοθετηθεί στις εξής οδούς: Αγ. Παντελεήμονος (από Διός ως Πανός), Διός (από Αγ. Παντελεήμονος ως Θαλείας), Ερμού (από Ιάσονος ως Θαλείας), Ήρας (από Θησέως ως Ιάσονος), Θαλείας (από Πανός ως Διός), Θησέως (από Ήρας ως λεωφ. Ποσειδώνος), Ιάσονος (από Πανός ως Ήρας), Πρφέως (από Ιάσονος ως Αγ. Παντελεήμονος) και Πανός (από λεωφ. Ποσειδώνος ως Θαλείας).
Όπως τονίστηκε στην εισήγηση του θέματος προς το Δημοτικό Συμβούλιο, η Βουλιαγμένη επιλέχθηκε ως ιδανικό σημείο για την πιλοτική εφαρμογή του συστήματος, καθώς στο κέντρο της Βούλας αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα το έργο ανάπλασης της λεωφόρου Βασιλέως Παύλου, ομοίως στο Καβούρι προγραμματίζεται η ανάπλαση της παραλιακής διαδρομής στις οδούς Ακτής και Ηλίου, ενώ η περίπτωση της Βάρκιζας, «δεν είναι χαρακτηριστική για πιλοτική εφαρμογή λόγω του μικρού αριθμού θέσεων», όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά.
Πηγή: noupou.gr