Της Αναστασίας Βαμβακά
Το δεξαμενόπλοιο “Seapromise” έκοψε την κορδέλα των 100 πλοίων στο νερό της εταιρείας Τhenamaris που ανήκει στην οικογένεια Ντίνου Μαρτίνου και διοικείται από τον Νικόλα Μαρτίνο.
Μέσα σε τρεις εβδομάδες η εταιρεία παρέλαβε δύο πλοία, και από τα 98 που αριθμούσε ο στόλος της, πλέον ανήκει στην πολύ κλειστή ομάδα των 100 πλοίων, σπάζοντας τα φράγμα της πρώτης εκατοντάδας στα πλοία ιδιοκτησίας της.
Το νεότευκτο MR2 δεξαμενόπλοιο “Seapromise”, χωρητικότητας 54.300 dwt, παρέλαβε την προηγούμενη εβδομάδα, και σύμφωνα με την εταιρεία, το “Seapromise” κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Hyundai Vietnam Shipbuilding.
Με την προσθήκη του Seapromise, ο στόλος των δεξαμενοπλοίων της Thenamaris ανέρχεται, σύμφωνα με τον ιστότοπο της, σε 64 εν λειτουργία και συνολικά σε 67 εφόσον προστεθούν και τρία υπό ναυπήγηση.
Επίσης η Thenamaris ελέγχει ένα στόλο από 22 bulk carriers, 20 εν ενεργεία και δυο υπό ναυπήγηση. Ακόμη έχει δυο containerships , ένα στόλο από πέντε LNG Carriers και οκτώ LPG Carriers. Παράλληλα, ο συνολικός στόλος της Thenamaris αριθμεί ακόμη 2 containerships, 5 LNGCs και 8 LPGCs.
Πριν λίγες εβδομάδες, η Thenamaris παρέλαβε ένα ακόμη νεότευκτο δεξαμενόπλοιο, το Seaduchess. Το εν λόγω δεξαμενόπλοιο είναι τύπου VLCC, διαθέτει χωρητικότητα περίπου 310.000 dwt. Η ναυπήγησή του ολοκληρώθηκε το 2022 στα ιαπωνικά ναυπηγεία Imabari, ενώ είναι εξοπλισμένο με scrubber.
Η εταιρεία αναμένει εντός του 2022 την παράδοση επιπλέον τριών δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 50.291 dwt έκαστο, τα οποία ναυπηγούνται από τη Hyundai Vietnam Shipbuilding και πρόκειται να λάβουν τα εξής ονόματα: Seadrive, St. Nicholas, St. Helen.
Πέραν των τριών προαναφερθέντων tankers, το ναυπηγικό της πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο bulk carriers των οποίων η παράδοση αναμένεται εντός του 2022. Τα εν λόγω bulk carriers θα διαθέτουν χωρητικότητα 81.400 dwt, ναυπηγούνται από τη Nantong COSCO KHI Ship Engineering και πρόκειται να λάβουν τα ονόματα Seabulk και Sea Champion.
Πηγή: capital.gr