Οι συμπολιτευόμενοι κοινοτικοί σύμβουλοι Βουλιαγμένης ψήφισαν σαν ένας άνθρωπος την εξαίρεση στη γενική απαγόρευση εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών, για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, που εισηγήθηκε ο πρόεδρος του κοινοτικού συμβουλίου Γιώργος Κοκολέτσος, για τη Μαρίνα του Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης.
Η συνέχιση των εργασιών κατά την διάρκεια του καλοκαιριού έχει ενοχλήσει τους κατοίκους της Βουλιαγμένης που βλέπουν δυο μέτρα και δυο σταθμά
Η ημερήσια διάταξη με το επίμαχο θέμα της εξαίρεσης στη γενική απαγόρευση εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών
Σύμφωνα με την Κανονιστική Απόφαση του πρώην Δήμου Βουλιαγμένης, που ισχύει απαρέγκλιτα από το 1992, “απαγορεύεται η εκτέλεση των πάσης φύσεως οικοδομικών εργασιών στην περιφέρεια του Δήμου Βουλιαγμένης από 1ης Ιουλίου μέχρι και 31 Αυγούστου, εκάστου έτους”.
Την απαγόρευση αυτή θέλησαν να παρακάμψουν οι ιδιοκτήτες του Αστέρα, ζητώντας (άλλη μία) κατ’ εξαίρεση άδεια.
Οι θετικοί ψήφοι υπέρ της εξαίρεσης από την πλευρά της πλειοψηφούσας φιλοδημαρχιακής παράταξης «Πόλη για να ζεις» (Γιώργος Κοκολέτσος, Λιάνα Σκουλάξενου, Δημήτρης Κακογιαννάκος και Νίκος Νανούρης) ήταν αναμενόμενοι.
Η είδηση θα ήταν αν είχαν εναντιωθεί στην εισήγηση με το εύλογο σκεπτικό ότι δεν μπορεί να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά και οι πολίτες να χωρίζονται σε Α και Β κατηγορίας. Σε αυτή την περίπτωση όμως θα δυσαρεστούσαν τους ιδιοκτήτες του Αστέρα και τον δήμαρχο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης Γρηγόρη Κωνσταντέλλο.
Αξιοσημείωτη είναι και η διαρροή της μίας εκ των τριών ψήφων της αντιπολίτευσης. Ο μοναδικός κοινοτικός σύμβουλος της παράταξης «Δίπλα σας!» Σταύρος Σίνας συστρατεύτηκε με τη δημαρχιακή παράταξη.
Αντίθετα, οι κοινοτικοί σύμβουλοι της παράταξης «Βουλιαγμένη Αγάπη Μου» Διονύσης Κοντονής και Θάλεια Ασλανίδου (Λιγούρα) καταψήφισαν την εισήγηση.
Σε άρθρό μας πριν τρεις μέρες (δείτε το εδώ) εξηγούσαμε ότι η ψήφος του Συμβουλίου Κοινότητας Βουλιαγμένης έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα και το Δημοτικό Συμβούλιο, όπου ο δήμαρχος έχει επίσης πλειοψηφία, μπορεί να την παρακάμψει.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι άνευ σημασίας. Το ζήτημα της πολιτικής νομιμοποίησης των αποφάσεων δεν είναι αδιάφορο για τον δήμαρχο και οι κοινοτικοί σύμβουλοι του προσέφεραν τη θεσμική-πολιτική τους νομιμοποίηση «στο πιάτο».
Πέρα από τον επιβλαβή χαρακτήρα του ιδιωτικού έργου της μετατροπής της Μαρίνας σε λιμάνι που έχουμε επισημάνει κατ’ επανάληψη (δείτε πρόσφατο άρθρο εδώ), η επιτάχυνση των εργασιών γίνεται σε βάρος των λουόμενων που λόγω του θέρους αλλά και της πολύμηνης καραντίνας εξαιτίας της πανδημίας, νιώθουν μεγαλύτερη την ανάγκη να βρεθούν στη θάλασσα.
#ilovevouliagmeni.gr