Όλα όσα ανέφερε ο δήμαρχος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, με αφορμή το σοκαριστικό τροχαίο που στοίχισε τη ζωή σε δύο 19χρονα παιδιά στην παραλιακή στη Βούλα.
Για τα θανατηφόρα τροχαία που σημειώνονται σε κεντρικές λεωφόρους των περιοχών Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης μίλησε ο δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, με αφορμή το τελευταίο σοκαριστικό τροχαίο που σημειώθηκε την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου στην παραλιακή και στοίχισε τη ζωή σε δύο 19χρονα παιδιά.
«Υπάρχουν τουλάχιστον έξι – επτά σημεία στην περιοχή μας, με ήπιες στροφές, οι οποίες ωστόσο είναι μετά από μεγάλες ευθείες, όπου τα οχήματα έχουν ήδη αναπτύξει πολύ μεγάλες ταχύτητες και έτσι έχουμε θανατηφόρα τροχαία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι το σημείο της παραλιακής λεωφόρου Κωνσταντίνου Καραμανλή, που συνδέεται με τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και την Ευελπίδων. Δεν έχει να κάνει με κάποια ολισθηρότητα, έλλειψη φωτισμού ή κάποια κακοτεχνία στο οδόστρωμα. Περίπου 70 – 80 μέτρα μακριά από το σημείο είχαμε πριν από ένα χρόνο τον χαμό του Τζώρτζη Μονογυιού, σε αντίστοιχη, ανάποδη στροφή, περίπου 1 χλμ. πιο κάτω είχαμε τον θάνατο του Madclip. Η μετατροπή των δρόμων που έχουν όριο ταχύτητας 60 χλμ. μέσα στον αστικό ιστό και σε κατοικημένη περιοχή, σε πίστες αγώνων, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη.
»Ανεξάρτητα από το αν είναι αρμοδιότητα της τοπικής αυτοδιοίκησης ή όχι, έχουμε ευθύνη γιατί εκεί χάνονται τα δικά μας παιδιά και δεν εννοώ μόνο τους ανθρώπους που βρίσκονται μέσα στα αυτοκίνητα, αλλά γιατί στον συγκεκριμένο δρόμο έχουμε την τελευταία εικοσαετία περίπου 30 νεκρούς που, οι μισοί εξ αυτών, προήλθαν από παράσυρση. Είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσουμε σε εθνικό επίπεδο, με μέτρο τα πάρα πολύ βαριά πρόστιμα που θα προβλέπουν ακόμη και την κατάσχεση των οχημάτων. Είναι το μόνο που θα μπορούσε να αποφέρει αποτέλεσμα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κωνσταντέλλος.
Σε ερώτηση σχετικά με το τι προτίθεται να κάνει ο δήμος για να αποτρέψει τέτοια θανατοφήρα τροχαία, ο κ. Κωνσταντέλλος απάντησε ότι «θα μπορούσαν να μπουν τα προστατευτικά, ούτως ώστε τα οχήματα να μην περνούν στο αντίθετο ρεύμα. Ωστόσο εμείς δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, καθώς είναι ευθύνη της Περιφέρειας. Παρ’ όλα αυτά πρέπει να γίνει, αν και δεν σημαίνει ότι έτσι θα σώσουμε αυτόν που τρέχει με 150 χλμ. και περισσότερο».
Πηγή: noupou.gr