Τη Δευτέρα 10 Ιουλίου συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο (12η/2023) του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης. Το 6ο θέμα της ημερήσιας διάταξης αφορούσε: «Διερεύνηση μονοδρόμησης του τμήματος της οδού Κολοκοτρώνη στο τμήμα μεταξύ των οδών Ρόδου και Κω και συνέχεια της οδού Δραγατσανίου μεταξύ των οδών Κω και Παπανικολή στην περιοχή «Εξοχή» της Βούλας.
Βασικός λόγος της προτεινόμενης αλλαγής αυτής, όπως ανέφερε και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, Δημ. Γεωργιάκος, προκύπτει από αίτημα κατοίκων της περιοχής, γιατί είναι στενός ο δρόμος και δεν μπορεί να είναι διπλής κατεύθυνσης και καθημερινά προκύπτουν φασαρίες. Ανέφερε ότι έχουν γίνει μετρήσεις και δεν θα επηρεάσει την κυκλοφοριακή λειτουργία της περιοχής.
Η πρόταση που υπερψηφίστηκε είναι να συνεχίσει να είναι μονόδρομος η Κολοκοτρώνη και στο τμήμα μεταξύ των οδών Ρόδου και Κω και του τμήματος της οδού Δραγατσανίου μεταξύ των οδών Κω και Αμοργου, και απαγόρευση στάσης ή στάθμευσης στο τμήμα της Δραγατσανίου στη δεξιά πλευρά.
Ο δημοτικός σύμβουλος Νατ. Πέτροβιτς και Πολιτικός Μηχανικος ΕΜΠ, επεσήμανε ότι «Είναι σαν να πάμε σε μία πολυκατοικία να πειράξουμε ένα πετραδάκι. Όλες αυτές οι παρεμβάσεις θα έπρεπε να είναι ενήμεροι οι αρχικοί μελετητές και αυτοί να κάνουν τις παρεμβάσεις» και καταψήφισε.
Σημείωση σύνταξης: Το θέμα το έχουμε ζήσει και το ζούμε καθημερινά. Κάθε παρέμβαση σε κυκλοφοριακή εφαρμοσμένη μελέτη, δημιουργεί έμφραγμα στην περιοχή. Δεν γίνεται να έρχεσαι μετά και να παρεμβαίνεις αποσπασματικά είτε γιατί έκανες λάθος (άρα είναι όλη η μελέτη λάθος) ή γιατί εξυπηρετούνται μικροσυμφέροντα. Δεν γίνεται να έχεις τρεις παράλληλες οδού στη σειρά προς την ίδια κατεύθυνση και πολλά – πολλά άλλα. Γενικά οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις τουλάχιστον στη Βούλα, έχουν τεράστια προβλήματα με αποτέλεσμα να μην τηρείται η σηματοδότηση.
Πηγή: ebdomi.com