Ανακοίνωση/Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης στο πλαίσιο της Πράξης «Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών Δήμου Βάρης Βούλας-Βουλιαγμένης: Κοινωνικό Παντοπωλείο και Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Βάρης Βούλα Βουλιαγμένης» (υπ’ αριθμ. 4987/09.06.2017 Απόφαση Ένταξης στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020», ΟΠΣ: 5003478), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει), προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους υποψήφιους ωφελούμενους, που πληρούν τις σχετικές προϋποθέσεις όπως αναφέρονται παρακάτω, για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στις δομές παροχής βασικών αγαθών του Κοινωνικού Παντοπωλείου και του Κοινωνικού Φαρμακείου.
Η διαδικασία της συλλογής των αιτήσεων ξεκινάει θα ολοκληρωθεί στις 3 Φεβρουαρίου 2023, από τις 9:00 έως τις 14:00 στο χώρο του Κοινωνικού Παντοπωλείου (Ζεφύρου 2, Δ.Ε. Βούλας), τηλ.: 2132019941, e-mail: kp.varis_voulas_vouliagmenis@yahoo.com
Σύμφωνα με τη πρόσκληση, ως ωφελούμενοι ορίζονται, άτομα/νοικοκυριά που διαμένουν στο Δήμο (συμπεριλαμβανομένων των νόμιμα διαμενόντων πολιτών 3ων χωρών ή ανιθαγενών), οι οποίοι βάσει κριτηρίων και σχετικών αποδεικτικών στοιχείων, βρίσκονται σε κατάσταση φτώχειας ή απειλούνται από φτώχεια (ωφελούμενοι του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης, ανασφάλιστα άτομα με πολύ χαμηλό ετήσιο εισόδημα κλπ.) καθώς και οι δικαιούχοι/αιτούντες διεθνούς προστασίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-ΕΙΣΟΔΗΜΑ (ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ)
– Κατώφλι φτώχειας ανά άτομο: 5.251,00,00€ ετησίως
– Κατώφλι φτώχειας ανά νοικοκυριό: βλ. τον κατωτέρω υπολογισμό
Κατηγορίες ατόμων – Συντελεστής στάθμισης
1ος ενήλικας – 1 (5.251,00€)
2ος ενήλικας – 0,5 (2.626,00€)
Μέλη/Παιδιά 14 ετών και άνω – 0,5/ άτομο (2.626,00€/ άτομο)
Μέλη/ Παιδιά 14 ετών και κάτω – 0,3/ άτομο (1.575,50€/ άτομο)
Π.χ. Το εισόδημα ενός νοικοκυριού με δύο ενήλικες και δύο παιδιά κάτω των 14 ετών θα πρέπει να ανέρχεται στο ποσό των:(5.251,00€+2.626,00€+(2*1.575,50€)=11.028,00€
Απαραίτητα Συνημμένα Δικαιολογητικά:
1. Αίτηση Συμμετοχής
2. Φωτοαντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας (διπλής όψεως) ή Φωτοαντίγραφο διαβατηρίου & άδειας παραμονής σε ισχύ ή Φωτοαντίγραφο άδειας διαμονής (για Δικαιούχους/ Αιτούντες διεθνούς προστασίας) ή Φωτοαντίγραφο δελτίου Αιτούντος διεθνή προστασία (για Δικαιούχους/ Αιτούντες διεθνούς προστασίας) ή Φωτοαντίγραφο δελτίου αιτήσαντος άσυλο (για Δικαιούχους/ Αιτούντες διεθνούς προστασίας)
3. Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας.
4. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
Επιπλέον, για προστατευόμενα τέκνα:
α) Για άγαμα ενήλικα τέκνα έως 25 ετών: i) Πιστοποιητικό φοίτησης σε σχολές ή σχολεία ή ΙΕΚ ή ΚΕΚ ή βεβαίωση εγγραφής στο μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ ή βεβαίωση του αρμόδιου στρατολογικού γραφείου ότι υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία, ii) Εκτύπωση εκκαθαριστικού σημειώματος ή αντίγραφο αυτού. Στην περίπτωση που το τέκνο δεν υποβάλλει φορολογική δήλωση προσκομίζεται η εκτύπωση εκκαθαριστικού σημειώματος του υποψηφίου, από το οποίο να προκύπτει τυχόν προσωπικό ετήσιο εισόδημα του τέκνου.
β) Για τα άγαμα ή διαζευγμένα ή σε χηρεία τέκνα, ανεξαρτήτως ηλικίας, με ποσοστό νοητικής ή σωματικής αναπηρίας τουλάχιστον 67%: i) Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης του τέκνου (εφόσον είναι διαζευγμένο ή σε χηρεία), ii) Πιστοποιητικό από αρμόδιο φορέα με το οποίο να βεβαιώνεται το ακριβές ποσοστό αναπηρίας, iii) Εκτύπωση εκκαθαριστικού σημειώματος ή αντίγραφο αυτού και σε περίπτωση που στο εκκαθαριστικό σημείωμα δεν αναφέρονται ρητά τα επιδόματα που χορηγούνται λόγω αναπηρίας, οποιοδήποτε άλλη βεβαίωση αρμόδιας προς τούτο αρχής από την οποία να διαπιστώνεται το ποσό των πάσης φύσεως επιδομάτων αναπηρίας του τέκνου.
5. Φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος τελευταίου φορολογικού έτους 2021 όλων των μελών της οικογένειας
6. Βεβαίωση Δήμου περί ένταξης ή μη στο Πρόγραμμα ΤΕΒΑ (μόνο για την ένταξη στο Κοινωνικό Παντοπωλείο)