Ένας τεράστιος πλωτός γερανός έκανε την εμφάνισή του με σκοπό την επιτάχυνση των εργασιών στη Μαρίνα Βουλιαγμένης που μετατρέπεται σε λιμάνι για μεγαλύτερα πλοία.
Παράλληλα, χθες Τετάρτη 16 Ιουνίου, η δημοτική αρχή έφερε προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, δύο εισηγήσεις εξαίρεσης στη γενική απαγόρευση εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών στη Βουλιαγμένη, για τις περιοχές εντός της ζώνης του ξενοδοχειακού συγκροτήματος ΑΣΤΗΡ ΠΑΛΛΑΣ Βουλιαγμένης αλλά και στη Μαρίνα του ίδιου ξενοδοχείου.
Όπως ήταν αναμενόμενο με την πλειοψηφία που διαθέτει ο δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος στο Δ.Σ., οι δύο εισηγήσεις υπέρ του ΑΣΤΗΡ ΠΑΛΛΑΣ Βουλιαγμένης, υπερψηφίστηκαν.
Ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Κύμα Ενωμένων Πολιτών» (παρ. Δημήτρη Δαβάκη) Νατάλης Πέτροβιτς αιτιολόγησε με δήλωσή του την αρνητική ψήφο του ενώ παράλληλα άσκησε κριτική στον δήμαρχο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης.
«Όσον αφορά στις οικοδομικές εργασίες του Αστέρα Βουλιαγμένης, η εταιρεία αιτήθηκε μόνον 10 (δέκα) φορτηγά για τις οικοδομικές εργασίες στη μαρίνα και άλλα τόσα για τις αντίστοιχες στη χερσόνησο ημερησίως, τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο.
Το Δημοτικό Συμβούλιο ψήφισε ναι στην κίνηση (σ.σ. απεριόριστου αριθμού) φορτηγών τις καθημερινές μεταξύ 20:00 και 8:00 και τα Σαββατοκύριακα μεταξύ 1:00 και 8:00.
Το Κύμα Ενωμένων Πολιτών καταψήφισε την πρόταση, θεωρώντας πως για όλους τους ιδιοκτήτες της Βουλιαγμένης πρέπει να εφαρμόζονται το ίδιο οι νόμοι και οι κανονιστικές διατάξεις.
»Αναρωτιέμαι μήπως διέλαθε της προσοχής των ακροατών ότι άλλα λέει ο κ. δήμαρχος τη μια στιγμή και άλλα μετά από δέκα λεπτά.
Ακούστε στο 3:58′:00” να λέει “λέτε μπαρούφες” απευθυνόμενος στον Δημήτρη Δαβάκη και στο 4:08:00” να το αρνείται “Ανοησίες είπα, μπαρούφες όχι”.
»Όποιος μιλάει συνεχώς δε σημαίνει πως μιλάει σωστά, πόσο δε μάλλον όταν η πάγια τακτική του κ. δημάρχου είναι να ειρωνεύεται όποιον δεν συμφωνεί μαζί του.
Mπορεί στην επαγγελματική ζωή του ο κ. δήμαρχος να είχε τον πρώτο και τελευταίο λόγο στο πιλοτήριο και λογαριασμό να μην έδινε σε κανέναν, διότι έτσι είναι οι απαιτήσεις και οι υποχρεώσεις του κυβερνήτη αεροσκάφους.
Μπορεί να θεωρεί πως ο κυβερνήτης έχει πάντα δίκιο όπως αναγράφεται στην πινακίδα στο γραφείο του.
Όμως ας μην μπερδεύει την άσκηση της τοπικής πολιτικής με τη διακυβέρνηση αεροσκάφους.
Οι επιβάτες ενός αεροσκάφους το μόνο που επιλέγουν είναι η διαδρομή, η αεροπορική εταιρεία και η θέση που θα καθίσουν. Δεν επιλέγουν ούτε τον τύπο του αεροσκάφους, ούτε το πλήρωμα. Δεν επιλέγουν έναν πολυλογά κυβερνήτη που αρέσκεται στις προσβολές και σε απαράδεκτους χαρακτηρισμούς – αφήστε που κανείς δεν καταλαβαίνει τι λέει στα μεγάφωνα-
Οι δημότες των 3Β δεν είναι επιβάτες αεροσκάφους. Επέλεξαν τη σημερινή δημοτική αρχή, όπως επέλεξαν και την αντιπολίτευση για να μπορεί να ακούγεται η φωνή όλων.
Ο Κανονισμός του Δημοτικού Συμβουλίου είναι “κομμένος και ραμμένος” στα μέτρα του δημάρχου και του δίνει απεριόριστο χρόνο ομιλίας, ενώ στους δημοτικούς συμβούλους δεν δίνει καν το δικαίωμα δευτερολογίας. Κατά τις συνεδριάσεις του Δ.Σ. δεν υπάρχει ουσιαστικός διάλογος, παρά συνεχείς μονόλογοί του. Άραγε λειτουργεί σωστά η δημοκρατία στο ανώτατο όργανο του δήμου μας; Εκπέμπουμε ως Σώμα ότι ακούγεται μέσω ημών η φωνή των δημοτών;»